vineri, 3 mai 2013

"Yes to Love" - puterea unui Da

Fotografii mari, în culori sepia. Figuri şi personaje ce par desprinse din filmele hollywoodiene. Oameni zâmbitori şi multă multă, frumuseţe.
O saga de famile ce vorbeşte de la sine despre puterea dragostei, cooperare, spirit de familie, iubire. 
Oameni obişnuiţi care s-au adunat împreună să celebreze ceea ce îi uneşte: iubirea. >>>

Mai mult ca sigur că viaţa nu i-a ferit nici pe ei de încercări, frământări, îndoieli. Şi totuşi, undeva în sufletul  lor, au găsit puterea de a merge mai departe.
"Durerea trece, dar frumuseţea rămâne" - spunea Renoir. 

Filmuleţul ăsta scurt m-a emoţionat până la lacrimi:


Şi, cumva, povestea lor m-a făcut să mă gândesc la toţi cei care au făcut posibilă povestea mea. La toţi cei care au contribuit, într-un fel sau altul ca eu să ajung ceea ce sunt acum, să mă modelez pe mine însumi ca OM, să îmi clădesc personalitatea şi viaţa.
La cei ce m-au crescut şi îndrumat, la cei ce m-au sprjinit sau descurajat, la cei ce mi-au făcut "bine" sau la cei ce mi-au făcut "rău".

Privind în urmă, văd mai multe motive pentru care să fiu recunoscătoare decât motive de regret. Am învăţat  mult şi de la cei ce m-au încurajat şi de la cei ce m-au descurajat, Şi de la cei ce mi-au făcut "bine" şi  de la cei ce mi-au făcut "rău".
Şi poate cel mai important lucru pe care l-am învăţat este că eu aleg în fiecare moment la ce spun "Da". Eu aleg înspre ce vreau să privesc, asupra ce veau să mă concentrez, încotro vreau să îmi îndrept energia.

Fiecare dintre noi îşi îndreaptă atenţia către ceva, dăruindu-i acelui ceva energia lui. De multe ori, cea care ne canalizează energia este obişnuinţa... şi obişnuinţa nu lucrează mereu în favoarea nostră, ba dimpotrivă. Şi astfel ne trezim că spunem da îndoielii, neîncrederii, fricii, deznădejdii.


Şi totuşi, e energia noastră. Aşa că... la ce alegem să spunem da?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Designed By Blogger Templates