vineri, 12 aprilie 2013

Nu vedem lumea aşa cum este


Nu vedem lumea aşa cum este, vedem lumea aşa cum suntem noi.
(Rob Williams – fondatorul PSYCH-K)


Am citit mai demult o poveste din „Supă de pui pentru suflet” la care mă gândesc mereu când mă surprind că vreau să schimb lumea sau, în fine, măcar pe cei din jur: >>>


Începeţi chiar cu dumneavoastră

Următoarele cuvinte sunt scrise pe mormântul unui episcop anglican aflat în criptele de la Abaţia Westminster:

             „Când eram tânăr şi liber, şi imaginaţia mea nu avea limite, visam să schimb lumea.
              Pe măsură ce îmbătrâneam şi deveneam mai înţelept, am descoperit că lumea nu vrea să se schimbe, aşa că am hotărât să privesc mai puţin departe, şi anume să-mi schimb doar ţara.
              Dar şi ea părea să fie de neclintit.
              În amurgul vieţii, într-o ultimă încercare disperată am încercat să-mi schimb doar familia, pe ce apropiaţi mie, dar vai, nici ei nu au vrut asta.
              Iar acum, când zac pe patul de moarte, îmi dau seama că Dacă m-aş fi schimbat pe mine mai întâi, atunci prin acest exemplu mi-aş fi schimbat familia.
              Încurajat şi însufleţit de ei, aş fi găsit putere să-mi fac ţara mai bună şi, cine ştie, poate chiar aş fi schimbat lumea.

În lumea-în-care-mi-ar-fi-plăcut-să-mă-nasc, lumea de care m-am îndrăgostit citind Anastasia, oamenii trăiesc astfel – ei chiar sunt schimbarea.
Şi chiar şi în lumea-sămânţă a comunităţilor, fie ele inspirate sau nu de mesajul Anastasiei, oamenii pun mare preţ pe schimbarea personală, pe atingerea Noii Conştiinţe.

În acest context, filmul Psihologia Schimbării se impune de la sine prin mesajul său.
Simplu şi concis, Rob Williams, fondatorul Psych-k ne arată cum putem  "şterge" credinţe şi obiceiuri de o viaţă, limitări conştiente şi subconştiente, înlocuindu-le cu altele noi, care ne sprijină atât pe noi înşine, cât şi Viaţa, în întregul ei:

Viaţa noastră este guvernată de percepţiile noastre noastre.
Percepţia este conştienţa modelată de credinţe.
Credinţa, practic, influenţează tot ce simţim şi gândim.
Până aici, nimic nou. Am ajuns doar la "schimbă modul în care priveşti lucrurile şi lucrurile la care priveşti se vor schimba".

Însă cum? Cum schimbăm aceste credinţe, mai ales dacă e vorba de credinţe de care nici noi nu suntem conştienţi?

Rob Williams ne explică cum. Şi nu numai ne explică, ne şi demonstrază.
Iar ceea ce demonstrează e atât de simplu şi de rapid că pare de necrezut, ceva de domeniul magiei. O psihologie practică, care pune accent nu atât pe căutarea cauzelor, cât pe găsirea soluţiilor.
Inspirată de cele văzute, chiar am făcut înpreună cu un prieten unul din exerciţiile din film, cel de testare musculară. Şi chiar a funcţionat.

Mi-ar plăcea să ştiu că şi alţii au făcut acest experiment. şi dacă a funcţionat.  Avem cu toţii la dispoziţie un sistem simplu şi eficient de a comunca cu subconştientul nostru. şi, deşi Rob Williams nu vorbeşte direct despre acest aspect în prezentarea sa, din modul în care corpul  nostru răspunde la testare, reiese clar că adevărul ne întăreşte, în timp ce minciuna ne ia din energie.
Acceptarea şi calmul ne dau acces la toată forţa noastră interioară, în timp ce sentimentele de respingere, furie şi stres ne slăbesc, consumându-ne energia vitală. 

Priviţi:




Să vă fie de folos! Şi, dacă simţiţi că vă inspiră, daţi mai departe!

Un comentariu:

  1. Workshop PSYCH-K Basic – Bacău, ROMANIA,
    16-18 decembrie 2016
    (Programul oficial de pregatire PSYCH-K )



    Cea mai populara, eficace și rapidă metodă de schimbare a convingerilor limitative
    Metodă creata de Robert M. Williams și recomandată de Bruce H. Lipton, Ph. D.

    Ce este PSYCH-K:
    • un proces interactiv de schimbare noninvaziva, cu succes dovedit de peste 25 de ani!
    • un proces simplu, dar puternic pentru a schimba convingerile subconștiente de autolimitare si autosabotare;
    • un amestec unic de diferite instrumente pentru schimbare, unele contemporane și altele din vechime, derivate ale cercetarii din neuroștiinta modernă, precum și ale intelepciunii stravechi a sistemului interactiv minte/corp;
    • o abordare revolutionara, pentru facilitarea schimbarii la nivel subconstient (acolo unde operam cel puțin 95% din timp);
    • un proces care transcende metodele standard de vizualizare, afirmatii, vointa si gândire pozitivă, cu eficiență ridicată în special pentru schimbări de comportamente/obiceiuri, reducerea stresului, obținerea și menținerea unor stări generale de bine.

    Cea mai buna descriere este dată de Bruce H. Lipton, Ph.D. in cartea sa “Biologia credinței”.
    https://mateussatmari.wordpress.com/psych-k-workshop/

    RăspundețiȘtergere

Designed By Blogger Templates