duminică, 7 aprilie 2013

De bine despre România

"Dacă priveşti în direcţia bună, tot ceea ce  mai rămâne de făcut este să mergi într-acolo."


Cei de la România pozitivă ştiu că încotro priveşti, într-acolo te îndrepţi, aşa că au ales să privească înspre România-Frumoasă.
Am dat demult televizorul afară din casă şi nu-mi doresc să-l mai aduc înapoi, însă visez la o televiziune care ar avea aceeaşi atitudine, amintindu-le oamenilor despre frumuseţea din ei, despre bucurie şi optimism şi aducându-le zilnic veşti bune.
Cred, că în sufletul nostru, cei mai mulţi dintre noi ne-am săturat de ştirile de la ora 5. Tânjim după ceva care să ne arate frumuseţea pe lângă care trecem nepăsători, rostogolind în minte problemele care ne răpesc bucuria de a trăi...>>>

Îmi aduc aminte de un spectacol cu trupa Passe-Partout a domnului Dan Puric. Cel mai mult m-a impresionat ceea ce eu numesc „Momentul ştirilor frumoase”- un  adevărat poem al frumuseţii din viaţa noastră de zi cu zi.  Judecând după aplauzele furtunoase, toată sala a fost impresionată.
Şi mi-am dorit cu ardoare ca momentul acela să fi fost adevărat. Mii, milioane de oameni să-şi înceapă ziua cu o infuzie de frumuseţe. Am fi mult mai deschişi şi  mai luminoşi!

Până atunci, m-am abonat la România Pozitivă. Îmi place când deschid email-ul şi citesc:
„De bine despre România”.

De bine să fie, în fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Designed By Blogger Templates